مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

با امضای موافقت نامه به رسمیت شناختن چند جانبه در زمینه سیستم های مدیریت کیفیت ، گواهی تایید صلاحیت مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در کشورهای آسیا – اقیانوسیه دارای اعتبار خواهد شد.
به  گزارش مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، در سومین اجلاس مشترک اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه ، با امضای MLA ،گواهینامه های صادره توسط نهادهای گواهی کننده ایرانی تایید صلاحیت شده توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در کشور های عضو، دارای اعتبار بین المللی خواهند شد.
 براساس این گزارش ، در اجلاس مذکور ، موافقت نامه به رسمیت شناختن چند جانبه در زمینه سیستم های مدیریت کیفیت  QMS) ( به امضای علیرضا خاکی فیروز ، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و برد آبراهام ، رئیس اتحادیه تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه رسید.
گفتنی است، سومین اجلاس مشترک اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه و اتحادیه تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا-  اقیانوسیه دوشنبه 24 خرداد ( 13 ژوئن 2016 ) با حضور نخست وزیر کشور تایوان ، رؤسای IAF , ILAC, PAC, APLAC, رئیس و مشاوران نهاد تایید صلاحیت تایوان و حضور بیش از 200 شرکت کننده از کشورهای عضو و ذینفعان در آن کشور برگزار شد.

 لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

سومین اجلاس مشترک اتحادیه تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه و اتحادیه تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا اقیانوسیه شروع به کار کرد

به  گزارش مرکز ملی تایید صلاحیت ایران،  این اجلاس در صبح روز دوشنبه 24 خرداد ( 13 ژوئن 2016 ) با حضور نخست وزیر کشور تایوان ، رؤسای IAF ILAC, PAC, APLAC, رئیس و مشاوران نهاد تایید صلاحیت تایوان و حضور بیش از 200 شرکت کننده از کشورهای عضو و ذینفعان شروع به کار کرد.
بر اساس این گزارش ، در این اجلاس ، موافقت نامه به رسمیت شناختن چند جانبه در زمینه سیستم های مدیریت کیفیت ( QMS) به امضای علیرضا خاکی فیروز ، رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و برد آبراهام ، رئیس اتحادیه تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه می رسد.
این گزارش می افزاید، پس از امضای MLA توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، گواهینامه های صادره توسط نهادهای گواهی کننده ایرانی تایید صلاحیت شده توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در کشور های عضو دارای اعتبار بین المللی خواهد شد.

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

نخستین نشست کمیته تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی در سال جاری ، چهارشنبه 19 خرداد در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.
علیرضا خاکی فیروز ، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با اعلام این خبر ، گفت: در این نشست ، گزارش ها و توصیه های تیم های ارزیابی مرکز بررسی و در نهایت با صدور گواهینامه برای شش شرکت بازرسی در دامنه ی بازرسی تعیین معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی بر ، برچسب انرژی دیگ های بخار ،  آسانسور برقی و بازرسی تایید نوع خودرو و موتور سیکلت تجدید و افزایش دامنه گواهینامه برای چهار شرکت بازرسی در دامنه های بازرسی تعیین معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی بر، آسانسور برقی ، جرثقیل و لیفتراک و بازرسی فرآیند تولید یا عرضه محصولات کشاورزی براساس استاندارد های عملیات خوب، موافقت شد.

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۴۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

امسال روز جهانی تایید صلاحیت بر نقش تایید صلاحیت به عنوان ابزاری جهانی در تمامی قسمتهای مربوط به بخش های عمومی و همگانی، دولتها و تنظیم کنندگان مقررات تاکید و تمرکز دارد.

تایید صلاحیت ابزاری توانمند برای پاسخگویی به نیازهای محلی، ملی و بین المللی دولتها هم در کشورهای در حال توسعه و هم در کشورهای توسعه یافته است.

از زاویه دیگر محتوای امسال روز جهانی تایید صلاحیت با تاکیدی دوباره بر پیوندهای میان استانداردها، ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت تنظیم شده است. استانداردها، ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت هر سه به عنوان ابزاری که بر بازار استوار هستند توسط سیاستگذاران و دولت مردان به کار گرفته می شوند تا مقررات به شکل بهتری تدوین و اجرا شوند و البته موضوعات مختلف در بخش عمومی مانند حفاظت از محیط زیست، پیشگیری از کلاهبرداری و تقلب، ایمنی همگانی، بازارهای کارآمد و منصفانه به بهترین شکل مدنظر قرار گیرند و از همه مهمتر اعتماد عمومی جلب شود.

از مزایای مهم به کارگیری ساز و کار تایید صلاحیت و یا به عبارتی "چتر تایید صلاحیت" این است که بخشهای دولتی را قادر به انتخاب آگاهانه تامین کنندگان واجد شرایط خواهد ساخت و بدین ترتیب فرآیند تدارک و تامین در حالیکه اطمینان در ارائه خدمات حفظ می شود، تسهیل می شود.

به طور خلاصه هدف اصلی استانداردها، ارزیابی انطباق و تایید صلاحیت پشتیبانی از نیازهای دولت، نهادهای تنظیم کننده مقررات و بخش عمومی هر سه به عنوان یک مجموعه کلی است. می توان انتظار داشت که در تعامل موثر میان بخش دولتی و ساز و کار تایید صلاحیت، بهترین نتایج محقق شود.

سال گذشته نخستین مراسم روز جهانی تایید صلاحیت در کشور با حضور کلیه ذینفعان و دست اندرکاران با تمرکز بر مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی برگزار شد. هرچند با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امسال مراسمی در ارتباط با روز جهانی تایید صلاحیت در کشور برگزار نمی شود لیکن مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان تنها مرجع قانونی اعتبار بخشی در جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز(20 خرداد) و تقارن آن با ایام ارزشمند ماه مبارک رمضان به تمامی دست اندرکاران عرصه تایید صلاحیت، توجه تمامی همکاران، فعالان و سیاستگذاران محترم را به شعار امسال روز جهانی تایید صلاحیت " تایید صلاحیت، ابزاری جهانی برای پشتیبانی از سیاستهای عمومی " جلب نموده و تمام تلاش خود را در چارچوب برنامه های راهبردی و عملیاتی برای دستیابی به تعامل با بخش عمومی و دولتی بیش از پیش به کار خواهد گرفت.

خبر/////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۶
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

اطلاعیه

قابل توجه شرکتهای بازرسی: بارگذاری گواهی های بازرسی در سامانه جدید واردات (95/2/18)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

9 ژوئن مصادف با 20 خرداد 1395 به عنوان روز جهانی تایید صلاحیت نامگذاری شده است.

مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به همین منظور ویژه نامه ای را با مضمون شعار امسال " تایید صلاحیت ، ابزاری برای پشتیبانی از سیاستهای عمومی " تهیه و تنظیم کرده که به پیوست قابل مشاهده است.

لینک خبر///

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۸
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020