مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با اشاره به اینکه طرح معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز که به مدت سه ماه به تعویق افتاده است، گفت: تغییرات مربوط به ثبت این تعویق در سیستم سیمفا به منظور جلوگیری از جریمه شدن این خودروها از شنبه هفته آینده (29 مهر) اجرا می شود.

سعید قیصر در این خصوص به خبرگزاری ایرنا گفت: نبود مراکز هیدروستاتیک به اندازه کافی، مشکل معاینه فنی خودرو های دو گانه سوز است و در صدد هستیم طی سه ماه آینده این مراکز در کشور راه اندازی شود و به همین دلیل هم مشکلاتی را برای دارندگان این خودرو ها به وجود آمده است.

وی افزود: در حال حاضر مالکان خودرو های دو گانه سوز سه ماه فرصت دارند که از طریق ثبت نام برای دریافت معاینه فنی اقدام کنند.

قیصر اعلام کرد: زمانی که مالکان این خودرو ها در سامانه سیمفا(سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) ثبت نام می کنند به دلیل اینکه اطلاعات مربوط به خودرو های آنها ثبت می شود، دیگر جریمه نخواهند شد.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: در حال حاضر تغییرات مورد نظر برای اینکه این خودروها جریمه نشوند در سامانه سیمفا انجام شده است که از فردا(چهارشنبه 26 مهر) ابلاغ می شود و از شنبه هفته آینده(29 مهر) نیز اجرایی خواهد شد.

قیصر افزود: هم اکنون در تهران حدود یک میلیون و در کشور حدود 6 میلیون خودرو دوگانه سوز وجود دارد که فقط 18 استان تست‌های تکمیلی لازم را برای این خودروها انجام می دهند.

وی خاطر نشان کرد: براساس مصوبه هیات وزیران مقرر شد برای خودروهای دوگانه‌سوز با عمر مخزن بیش از 6 سال علاوه بر معاینه فنی بنزینی، تست هیدروستاتیک که مخصوص مخزن گاز CNG این خودروهاست، نیز انجام شود با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم برای اجرای این مصوبه در حال حاضر وجود ندارد، پس از این دارندگان خودروهای دوگانه سوز می‌توانند در مرحله معاینه فنی عادی پذیرش شوند و تا سه ماه فرصت دارند با مراجعه به مراکز تست هیدروستاتیک، معاینه فنی مورد نظر را اخذ کنند.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور با بیان اینکه هزینه تست هیدروستاتیک 62 هزار تومان است، تصریح کرد: صاحبان خودروهای دوگانه سوز در صورت مواجهه با هرگونه تخلفی می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره 62982 با مرکز مدیریت معاینه فنی کشور در تماس باشند.

وی افزود: این افراد همچنین برای مشاهده نشانی این مراکز نیز باید به سایت سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور)مراجعه کنند.

قیصر در ادامه اظهارکرد: درحال حاضر 35 مرکز در کل کشور و 2 مرکز در استان تهران این تست را انجام می‌دهند اما در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این مراکز را در استان تهران تا 40 مرکز افزایش دهیم.

وی در مورد خودروهای گازسوزی که به صورت کارگاهی و یا از طرق مختلف دوگانه سوز شده‌اند، گفت: از آبان‌ماه، دارندگان این خودروها موظفند هرچه سریع تر نسبت به اصلاح کارت خودرو و سند مالکیت خود اقدام کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

مرکز ملی تایید صلاحیت ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بازرسان و مدیران فنی دست اندرکار در نهادهای بازرسی انرژی متقاضی تایید صلاحیت در حوزه های نفت، گاز ، پتروشیمی، تولید و تصفیه روغن موتور و نیروگاه ها لازم است حداقل 5 سال تجربه فعالیتهای فنی در این حوزه ها را به شکل مستند و قابل اثبات داشته باشند و در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی انرژی، مهندسی شیمی، مهندسی نفت، مهندسی فرآیند و مهندسی مکاترونیک در سطح کارشناسی ارشد، فارغ التحصیل شده باشند.
همچنین در زمینه تایید صلاحیت بازرسی انرژی در همه دامنه های فعالیت، حداکثر سه دامنه فرعی در هر مقطع زمانی (اعطا یا گسترش تایید صلاحیت) پذیرش می شود و طبق روال گذشته، انجام بازرسی های آزمایشی و ارائه گزارش پایلوت به منظور بررسی مستندات، الزامی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۲۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020