مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

سومین کمیته تایید صلاحیت نهادهای بازرسی در سال جاری، سه شنبه 24 اردیبهشت با حضور مسئولان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و نمایندگان سازمان های دولتی و انجمن های تخصصی در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.

 

علیرضا خاکی فیروز، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با اعلام این خبر افزود: در نشست این کمیته درخواست های صدور، تجدید و افزایش دامنه گواهینامه نهادهای بازرسی و گزارش ها و توصیه های تیم های ارزیابی این مرکز، مورد بررسی قرار گرفت و با تجدید و گسترش دامنه صلاحیت در 8 زمینه بازرسی برای 6 نهاد بازرسی (کیسان پایا سنجش- پارس سامان توس - آراد پایا کیفیت- تدبیر انرژی هیرکان- نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم- مهندسین مکانیک سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی) بر اساس الزامات استاندارد ایران - ایزو آی ای سی 17020موافقت به عمل آمد.

لینک خبر/////


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۸
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

یام مدیران دفتر بین المللی اوزان و مقیاسها (BIPM ) و سازمان بین المللی اندازه شناسی قانونی (BIML) به مناسبت روز جهانی اندازه شناسی (20 می- 30 اردیبهشت)

سیستم بین المللی یکاها  SI بهبود بنیادی

سیستم بین المللی یکاها (SI ) مجموعه ای از یکاها می باشد که در سرتاسر جهان برای تمامی کاربردهای اندازه‌ گیری پذیرفته شده است. اگرچه یکی از اهداف SI فراهم نمودن مبناهایی برای اندازه گیری‌ ها است که در دوره ‌های زمانی بلندمدت باثبات باشند، این سیستم همواره یک سیستم کاربردی و پویا بوده که با هدف بهره گیری از جدیدترین پیشرفت ‌های علمی تغییر کرده است .

در نوامبر 2018 ، کنفرانس عمومی اوزان و مقیاس ‌ها در ورسای تشکیل شد و در مورد یکی از مهمترین مجموعه تغییرات در سیستم SI از زمان تکوین آن در سال 1960 توافق به عمل آمد. این تغییرات با این هدف انجام شد تا این سیستم بر اساس درک بهتر بشر از قوانین طبیعت قرار گیرد و پیوند بین سیستم SI و تعاریف مبتنی بر مصنوعات فیزیکی حذف شوند. این تغییرات بر اساس نتایج تحقیقات در زمینه روش‌ های جدید اندازه ‌گیری به وجود آمده ‌اند که از پدیده ‌های کوانتومی به عنوان مبنایی برای استانداردهای بنیادی بهره می ‌گیرند.

این تغییرات در نوامبر 2018 مورد موافقت قرار گرفت و از 20 ماه مه 2019 اجرایی خواهند شد؛ این روز به این دلیل انتخاب شده است که سالگرد امضای کنوانسیون متر بوده و به عنوان روز جهانی اندازه‌ شناسی گرامی داشته می ‌شود. در حالی که تاثیر آتی این تغییرات بسیار گسترده خواهد بود، توجه زیادی برای کسب اطمینان از هماهنگی تعاریف جدید با تعاریف کنونی در زمان تحقق آن معطوف شده است. این تغییرات جز برای کاربران مطالبه ‌گر، برای کسی مشهود نخواهند بود، اما، قویا بدین معنا است که در نهایت در نحوه برقراری قابلیت ردیابی تغییرات احتمالی ایجاد شود. تلاش جهانی جهت هماهنگ‌ سازی عملکرد دستگاه ها برای اندازه گیری ادامه خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که در اوزان، طول ‌ها و دیگر سنجه ‌های مورد استفاد در تجارت، صنعت و مصرف کنندگان، هیچ نوع تفاوتی محسوس نخواهد بود.

تعاریف جدید از "قوانین طبیعت برای ایجاد قوانین اندازه ‌گیری" بهره می‌ گیرند تا اندازه‌ گیری هایی در مقیاس‌ های اتمی و کوانتومی را به اندازه‌ گیری‌ ها در سطح ماکروسکوپی پیوند دهند. این تعاریف جدید به یک رویای مشترک برای "سیستم متریک" که همانا دسترسی جهان‌ شمول بر مبنای توافق برای اندازه‌ گیری ‌ها در سرتاسر جهان است، جامه عمل می‌ پوشانند. این تغییرات زمینه نوآوری ‌های آینده در اندازه‌ گیری ‌ها را فراهم می ‌آورند تا در تعاریف ثانیه، متر، آمپر و کلوین امکان بهره‌ گیری از پدیده‌ های اتمی و کوانتومی برای دستیابی به سطوحی از درستی که صرفا محدود به درک ما از مشاهده آن‌هاست، فراهم شود.

 

 مرکز ملی اندازه‌ شناسی، اوزان و مقیاس‌ها

لینک خبر///////

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۰
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

کارشناسان فنی شرکت بازرسی "لوکس ایجنسی" اقلیم کردستان عراق به منظور آشنایی با فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز از بخش های مختلف این سازمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات بین الملل؛ در ابتدای این بازدید، فرزانه انصاری، رئیس پژوهشگاه استاندارد و تقی تقی پور، مدیرکل دفتر بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی، با نمایندگان شرکت بازرسی "لوکس ایجنسی" اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت و گو و پس از معرفی فعالیت ها و برنامه ها ، هر دو طرف علاقمندی خود را برای گسترش هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه اعلام کردند.

در این نشست ، پیشنهاد سازمان ملی استاندارد ایران برای انجام فعالیت های طرف ها به شکل کنسرسیوم فی ما بین شرکت های اقلیم کردستان و شرکت های مورد تائید سازمان ملی استاندارد ایران توسط نمایندگان اقلیم کردستان پذیرفته شد.

در ادامه کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران پاسخگوی سئوالات مطرح شده نمایندگان اقلیم کردستان عراق ، درخصوص صادرات کالاها، استانداردها، گواهی و موارد مرتبط بودند.

نمایندگان شرکت بازرسی "لوکس ایجنسی" اقلیم کردستان عراق نیز خواستار برگزاری دوره های آموزشی سازمان ملی استاندارد ایران  برای کارشناسان این شرکت شدند.

لینک خبر//////


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۲۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

سازمان ملی استاندارد ایران در راستای ساماندهی مشارکت گروه های ذینفع، ذیربط و متخصصین در تدوین استانداردهای بین المللی سازمان های استاندارد سازی، اقدام به تشکیل و بهبود ساختار کمیته های فنی متناظر می نماید تا با حفظ منافع و مصالح ملی و ارائه نظرات علمی در عرصه تدوین استانداردهای بین المللی حضور فعال داشته باشد. از این رو با توجه به تخصصی بودن استانداردسازی در کمیته های فنی ، کمیته  متناظر ISIRI/TC44  با عنوان” جوشکاری و فرآیندهای وابسته"  به منظور تجدید و بهبود ساختار، از متخصصان کشور دعوت به عمل می آورد .در صورت تمایل به همکاری با سازمان، با بررسی مطالب، فرم عضویت را تکمیل نموده و به آدرس ایمیل :

  Standarddevelopment@isiri.gov.ir ارسال فرمایند.

 تاریخ شروع پذیرش: 98/01/26

 تاریخ پایان پذیرش:  98/03/26

 

دامنه کاری کمیته :

استاندارد سازی جوش و فرایندهای و ابسته؛ این استانداردها عبارتند از :اصطلاحات، تعاریف و نمایش نماد جوش بر روی نقشه ها، دستگاه ها و تجهیزات جوشکاری، مواد اولیه (گاز، والد و پرکننده فلزات) فرآیندهای جوشکاری و قوانین، روش های آزمون و کنترل، محاسبات و طراحی سازه های جوش، کیفیت جوشکاری و همچنین ایمنی و سلامت.

 نقش و وظایف اعضاء:

کمیته متناظر متشکل از گروه های ذینفع و ذیربط و اعضای کمیته با مشارکت و اعلام نظر بر روی مدارک و پیش نویس استانداردهای بین المللی، نقش مهمی در مشارکت بین المللی در راستای حفظ منافع ملی خواهند داشت.

نحوه عضویت:

لطفاً فرم عضویت را از اینجا دانلود کرده به آدرس ایمیل فوق الذکر ارسال فرمایید (کلیک روی همین خط متقاضی را به فایل عضویت ارتباط دهد).

وظایف اعضا و مشارکت کنندگان در کمیته های فنی/فرعی و گروه های کاری زیر مجموعه آنها پس از ایجاد کمیته فنی متشکل از گروه های ذینفع، اعضای کمیته با مشارکت و اعلام نظر روی مدارک و پیش نویس استاندارد های بین المللی نقش مهمی در مشارکت بین المللی با حفظ منافع ملی دارند.

به همین منظور دبیر کمیته فنی پس از تایید عضویت متقاضیان، مدارک و پیش نویس استانداردهای بین المللی را برای آنها ارسال می نماید و اعضا براساس منافع ملی و شرایط فنی نسبت به پاسخ دهی به این مدارک اقدام می نمایند.

اعضا و مشارکت کنندگان در کمیته های فنی/فرعی و گروه های کاری زیر مجموعه آنها به عنوان صاحبنظر و کارشناس ملی در این کمیته ها و گروه ها فعالیت تخصصی دارند و نبایستی صرفاً به عنوان نماینده سازمان متبوعه خود فعالیت نموده و تنها حافظ منافع سازمان خود باشند. وظایف اعضا و مشارکت کنندگان در کمیته های فنی/فرعی و گروه های کاری زیر مجموعه آنها به شرح زیر می باشد:

دریافت مستمر اطلاعات و مدارک مرتبط با کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه از جمله پیش نویس استانداردهای بین المللیISO  در مراحل مختلف تدوین آنها و سایر مدارک فنی مربوطه ISO و نیز نامه های الکترونیکی ارسالی از سازمانISO  در زمینه فعالیت این کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری از دبیر کمیته فنی/فرعی متبوعه یا مسئول گروه کاری مربوطه (بر حسب مورد) و مطالعه و بررسی دقیق آنها و اعلام نظرات کارشناسی و آرای تخصصی خود در محدوده های زمانی تعیین شده به آنها

بهره گیری کامل از ابزار فنّاوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های خود در کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه

مشارکت فعال و مستمر در کار کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه به صورت حضوری یا الکترونیکی

کمک به مسئولان کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه به منظور فراهم کردن امکان برگزاری مناسب جلسات آنها

کمک به مسئولان کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه به منظور فراهم کردن امکان حصول اجماع در رابطه با موضوعات در دست بررسی و اخذ تصمیمات مقتضی

آگاهی از نظرات سایر اعضا و مشارکت کنندگان در کمیته فنی/فرعی یا گروه کاری مربوطه و کمک به مسئولان آنها در رابطه با جمع بندی صحیح و کافی تمامی نظرات اعلام شده و اطلاع از نتایج جمع بندی شده

لینک خبر////
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۱
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

نماینده ایران، در بانک ارزیابان اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه، با کسب امتیاز کامل به عنوان ارزیاب همتراز بین المللی منصوب و معرفی شد.

 

به گزارش مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، اتحادیه تایید صلاحیت آسیا- اقیانوسیه APAC و مجمع بین المللی تایید صلاحیت IAF، از جمله نهادهای منطقه ای و بین المللی تایید صلاحیت به منظور به رسمیت شناختن چند جانبه، ایجاد اعتبار بین المللی تایید صلاحیت و تسهیل تجارت فرامرزی در بین کشورها هستند که علاوه بر تدوین قوانین و مقررات مربوطه، نهادهای تایید صلاحیت را ارزیابی می کنند.

 

گفتنی است، الهام زرین چنگ، معاون تایید صلاحیت نهادهای گواهی کننده مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به دعوت اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه برای ارزیابی همترازی نهاد اعتبار دهی کشور قزاقزستان شرکت کرد و پس از ارزیابی لازم، موفق شد عنوان ارزیاب همتراز بین المللی در بانک ارزیابان همتراز اتحادیه APAC) ) را کسب کند.

لینک خبر///


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

با توجه به بررسی های میدانی انجام شده و با توجه به عدم پذیرش درخواست های بازرسی فنی از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران از تاریخ 95/11/02 تا کنون، شرکتهای بازرسی می توانند در با ارسال درخواست تایید صلاحیت در حوزه های فعالیت زیر به پذیرش درخواست تایید صلاحیت خود امیدوار باشند که البته قبل از ارسال درخواست تایید صلاحیت باید به وضعیت منابع خود شامل تجهیزات و نیروی انسانی متخصص توجه نماید و از فراهم بودن منابع برای طی فرآیند تایید صلاحیت اطمینان حاصل نمایند.

حوزه های فعالیت می توانند:

1- بازرسی معیار مصرف انرژی در صنایع مسکونی، غیر مسکونی، گلخانه ای و مرغداری (این موارد هنوز اعلام اجباری نشده اند)،

2- بازرسی فنی تایید نوع خودروهای گاز سوز سی ان جی براساس استاندارد 7598،

3- بازرسی آسانسور های هیدرولیکی براساس استاندارد 6303-2،

4- بازرسی پلکان برقی و پیاده روهای متحرک براساس استاندارد ملی 13836-1 باشند.

گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020، آماده ارائه خدمات مشاوره استقرار، پیاده سازی الزامات استاندارد 17020 و همچنین برگزاری دوره های آموزشی کیفی و فنی می باشد. با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۰۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

نخستین نشست هیات ارزیاب با حضور رییس سازمان ملی استاندارد ایران و نمایندگان جامعه ممیزی و بازرسی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ومعاون ارزیابی کیفیت (رئیس هیات ارزیاب) و همچنین مدیرکل و کارشناسان دفتر ارزیابی کیفیت کالای وارداتی و صادراتی (دبیر هیات ارزیاب)،  در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

در ابتدا مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت به عنوان رییس هیات ارزیاب گزارشی از عملکرد دبیرخانه هیات ارزیاب، مبنی بر برگزاری 21جلسه هیات ارزیاب، 13 جلسه کارگروه رسیدگی به گزارش ها، تایید صلاحیت 14  شرکت بازرسی کالا، شرکت بازرسی کالا توسعه دامنه 22 شرکت بازرسی کالا، ابطال پروانه فعالیت 3 شرکت بازرسی کالا، تعلیق یک شرکت بازرسی، رفع تعلیق سه شرکت بازرسی و صدور 33 تذکر و 4 اخطار را ارائه و  بر لزوم تجدید نظر آیین نامه تایید صلاحیت شرکت های بازرسی کالا تاکید کرد و سپس ، تقی تقی پور، مدیرکل دفتر ارزیابی کالاهای وارداتی و صادراتی به عنوان دبیر هیات ارزیاب به بیان مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در سال 97 پرداخت.

نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این نشست بر نظارت هر چه دقیق تر بر عملکرد شرکت های بازرسی به صورت پویا و مستمر تاکید کرد و گفت: لازم است عملکرد شرکت های بازرسی مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تخلف با آن برخورد شود.

پیروزبخت با بیان اشاره به اخذ تصمیمات یکپارچه در سازمان ، اظهار داشت: در بررسی پرونده های شرکت های بازرسی گزارش حوزه های دیگر از جمله معاونت نظارت بر اجرای استاندارد، مرکز ملی تأیید صلاحیت و ادارات کل استاندارد استان ها مدنظر قرار گیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران خطاب به اعضای هیات ارزیاب گفت: ارزیابی و رسیدگی به پرونده های شرکت های بازرسی (تأیید صلاحیت و ...)  بطور مستقل مورد بررسی و اظهار نظر قرار گیرد.

پیروزبخت آموزش را یکی از نکات مهم و کلیدی کارشناسان اعلام کرد و افزود:  کارشناسان شرکت های بازرسی باید با توجه به نیاز سنجی صورت پذیرفته  آموزش های لازم را ببنید.

وی با بیان اینکه با عنایت به ظرفیت قانونی سازمان، موارد جدیدی که  نیاز به تصمیم گیری خاص دارد به شورای عالی استاندارد منعکس می شود گفت: در شرایط تحریم از ظرفیت ستاد تدابیر ویژه نیز برای تصمیم گیری های جدید با هدف کاهش اثرات تحریم در این شرایط ویژه استفاده خواهد شد.

پیروزبخت اعلام کرد: راهکارهای مناسبی برای رفع موانع شرکت های بازرسی در اجرای ضوابط و قوانین که به دلیل تحریم ها با آن مواجه شده اند در دست بررسی قرار گرفته است.

در پایان پس از بررسی پرونده چند شرکت بازرسی برای تمدید و سایر موضوعات، تقدیرنامه هایی به پاس زحمات یکساله گذشته به اعضاء هیات ارزیاب اهدا شد.

لینک خبر//////


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

دومین کمیته تایید صلاحیت نهادهای بازرسی در سال جاری در تاریخ 1398/02/07 با حضور مسئولین مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و نمایندگان سازمان های دولتی و انجمن های تخصصی در محل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار گردید. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، دکترخاکی فیروز ریاست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در این جلسه درخواست های صدور، تجدید و افزایش دامنه گواهینامه نهادهای بازرسی و گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی این مرکز، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با تجدید صلاحیت در 2 زمینه بازرسی برای 1 نهاد بازرسی (ارتقا گستر پویا) و رفع تعلیق 1 نهاد بازرسی (شنتیا گستر فراز) در 1 زمینه بازرسی و تذکر به 1 نهاد بازرسی در 1 زمینه بازرسی (شرکت پارس سامان طوس) بر اساس الزامات استاندارد ایران - ایزو آی ای سی 17020موافقت گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

دوره آشنایی با الزامات و مفاهیم استاندارد ISO/IEC17020:2012، در روزهای 9 و 10 اردیبهشت ماه 1398 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار گردید که در این دوره دانشجویان، اساتید، کارشناسان اداره کل استاندارد استان سمنان و مدیران کیفیت شرکتهای تولیدی حضور داشتند.

گواهینامه های مربوط به دوره برگزار شده توسط اداره کل استاندارد استان سمنان صادر می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۴۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

به منظور اشنایی با نحوه برخورد با سازمانهایی که صدور مجوز کسب و کار را متوقف نموده اند، متن ماده 7 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی را منشر می نماییم. این مطلب به درخواست مکرر متقاضیان دریافت مجوزهای کسب و کار در این وبسایت منتشر شده است.

 

ماده (۷) اصلاحی قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی

ماده ۷ ـ به منظور تسهیل سرمایه گذاری در ایران، مراجع صدور مجوزهای کسب و کار موظفند شرایط و فرآیند صدور یا تمدید مجوزهای کسب و کار را به نحوی ساده کنند که هر متقاضی مجوز کسب و کار در صورت ارائه مدارک مصرح در پایگاه اطلاع رسانی مجوزهای کسب و کار، بتواند در حداقل زمان ممکن، مجوز موردنظر خود را دریافت کند. سقف زمانی برای صدور مجوز در هر کسب و کار، توسط «هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» تعیین و در پایگاه اطلاع رسانی مذکور اعلام می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۴۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020