مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۴۸
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۸ ، ۲۳:۳۰
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۸ ، ۲۳:۱۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

نهمین کمیته تایید صلاحیت نهادهای بازرسی در سال جاری در تاریخ 1398/07/09 با حضور مسئولین مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و نمایندگان سازمان های دولتی و انجمن های تخصصی در محل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار گردید. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران، دکترخاکی فیروز ریاست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اعلام نمود: در این جلسه درخواست های صدور، تجدید و گسترش دامنه و تعلیق گواهینامه نهادهای بازرسی و گزارشات و توصیه های تیم های ارزیابی این مرکز، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که در نهایت با تجدید و گسترش دامنه صلاحیت در 3 زمینه بازرسی برای 2 نهاد بازرسی (آترین طرح آزما، نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم) و تعلیق نهاد بازرسی شاردین آفرین و اینترتک قشم حداکثر به مدت 6 ماه و شرکت بازرسی پایش گستران پیشرو ارائه تعهد محضری مبنی بر عدم هرگونه فعالیت در تضاد با بازرسی نوع الف بر اساس الزامات استاندارد ایران - ایزو آی ای سی 17020موافقت گردید

لینک خبر///

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۸ ، ۲۲:۴۶
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

فرم تعهد پذیرش و تعهد شرایط تایید صلاحیت نهادهای ارزیابی انطباق (جدید)

لینک دانلود////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۸
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

استانداردهای ویدئویی، خالق صحنه جهانی

ویدئو رسانه ای مدرن  برای بیان دیدگاه  است. پیشرفت های فناوری، جهان ما را تغییر داده است،تغییرات بنیادی در سرگرمی ها،  ارتباط نزدیکتر اعضای خانواده و دوستان با یکدیگر در سراسر جهان ،غنی تر کردن تجربیات ارتباطی ما و بهبود چشمگیر در حوزه مراقبت های پزشکی و تحصیلات، دنیای ما را دستخوش تحول کرده است.

نوآوری دهه های اخیر جهش عمده ای را در کیفیت موجب شده و ویدئو ها با کمک به مردم در به اشتراک گذاری داستانهایشان از طریق تصاویر زنده و پویا، در دسترس همگان قرار گرفته اند. دستاوردها یی نظیر مهارت و دسترسی آسان به ویدئو به لطف استانداردهای بین المللی کسب شده اند. استانداردسازی الگوریتم های فشرده سازی ویدئو که  محصول همکاری سازمان های ISO,IEC , ITU  است، دو بار مفتخر به دریافت " پربیننده ترین جایزه امی"  شده اند و استانداردها را درکانون توانمندی های این صنعت در تامین الزامات روزافزون ویدئوها  که در میان بیشترین برنامه های کاربردی فشرده شده ی در حال اجرا در پهنای باند شبکه های است ، قرار داده اند.

استانداردهای بین المللی نیاز صنایع به قابلیت های قدرتمند فشرده سازی را محقق می سازند. همچنین ابزار انتقال آرام  به نسل بعدی فناوری های فشرده سازی ویدئو را فراهم می کنند که این خود  صنعت را در بازگشت حداکثری سرمایه گذاری یاری می کند.

داشتن استانداردهای پذیرفته شده و مورد قبول در همه جای دنیا به این معناست که ویدئو رمزنگاری شده در یک دستگاه ، فارغ از نظر از نوع وسیله مورد استفاده، در یک وسیله دیگر قابل رمز گشایی  باشد. این به اقتصادها معیاری برای کمک به رشد بازار  ارایه می دهد و  مبتکران را قادر می سازد با اطمینان خاطر در اپلیکیشن ها و خدمات جدید ویدئویی سرمایه گذاری کنند.

ترجمه: کیواندخت پیرمحمدی، رییس اداره ارتباطات بین الملل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران 1371

ماده 5- موسسه می تواند به منظور کنترل کیفی و کمی مواد اولیه و ساخت تا مرحله بسته بندی،‌ بارگیری،‌ حمل، تخلیه و انتقال کالا به محل مصرف و در جهت رقابت با موسسات و شرکتهای مشابه خارجی با تصویب هیئت وزیران،‌ از طریق ایجاد نمایندگی و یا شعبه در خارج از کشور و ارائه خدمات بازرسی به بخشهای دولتی و غیر دولتی براساس ضوابطی که به تصویب شورای عالی استاندارد می رسد، فعالیت نماید.

 

تبصره: موسسه تنها مرجع رسمی برای تایید صلاحیت شرکتها و موسسات بازرسی کننده داخلی و خارجی (سورویانس)‌ می باشد.

همان طور که مشاهده می کنید شرکتهای بازرسی مطابق تبصره ماده 5 قانون اصلاح و قوانین مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مصوب سال 1371 مجوز فعالیت را پیدا نموده و پس از طی مراحل ارزیابی در هر کدام از حوزه های فعالیت، امکان ارائه خدمت را پیدا نموده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

ما در داخل کشور دو نوع شرکت بازرسی داریم

۱- شرکتهای بازرسی فنی،

۲-شرکتهای بازرسی کالا

این دو نوع شرکت از نظر نحوه دریافت مجوز فعالیت و خدمات قابل ارائه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

شرکتهای بازرسی فنی به منظور در یافت گواهینامه تایید صلاحیت باید از طریق مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و پس از استقرار کامل الزمات استاندراد ۱۷۰۲۰ در دامنه شمول مدنظر خود مورد ارزیابی تیم ارزیاب اعزامی از سوی naci قرار گرفته و پس از اثبات توان قضاوت حرفه ای موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۰ از این مرکز خوهند شد.

شرکتهای بازرسی کالا نیز به منظور دریافت پروانه بازرسی کالا در سطح استانی از طریق ادارات کل استانی، در سطح ملی صادراتی در حوزه بازرسی و نمونه برداری کالاهای داخلی از طریق دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی و برای اخذ پروانه بازرسی کالای وارداتی (سورویانس) نیز باید از طریق همین دفتر پس از براورده سازی الزامات دستورالعمل "چگونگی ارزیابی، تایید صلاحیت و نظارت بر شرکتهای بازرسی کالا به شماره ۱۵۲/۲۳۷/د" و تایید براورده شدن الزامات و کسب امتیازات لازم و طرح پرونده در کمیته هیئت ارزیاباقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۰۹:۰۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020