مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به اطلاع شرکتهای بازرسی خواهان اخذ تایید صلاحیت از نهاد اعتبار دهنده ملی می رساند عدم امکان ثبت درخواست جدید تایید صلاحیت و درخواست افزایش تایید صلاحیت کماکان ادامه دارد و شرکتهای بازرسی که متقاضی ثبت درخواست اعطا یا افزایش دامنه کاری هستند با عبارت ذیل با عنوان درخواست عودت شده مواجه خواهند بود:

"با سلام

احتراما نظر به طرح های تایید صلاحیت و برنامه های اجرایی این مرکز در سال جاری و با توجه به الزامات مندرج در بند 7-3 استاندارد ملی ایران 17011 در خصوص تناسب میان حجم پروژه های تایید صلاحیت و منابع کافی در اختیار (شامل تعداد ارزیابان و کارشناسان دارای صلاحیت) و همچنین مطابق بند 6-2 روش اجرایی تایید صلاحیت نهادهای ارزیابی انطباق به شماره  NACIP15 در همین خصوص، به آگاهی می رساندتا اطلاع ثانوی کلیه درخواستهای مربوط به گسترش دامنه فعالیت و  اعطا تایید صلاحیت توسط این مرکز پذیرش نخواهد شد"

لازم به ذکر است که بند 7-3 استاندارد ملی 17011 به شرح ذیل می باشد:

3-7 بازنگری منابع

1-3-7 نهاد تایید صلاحیت باید توانایی خود را به منظور انجام ارزیابی نهاد ارزیابی انطباق درخواست کننده ، بر اساس خط مشی خود، صلاحیت و در اختیار داشتن ارزیابان و کارشناسان مناسب بازنگری کند.

2-3-7  این بازنگری باید همچنین توانایی نهاد تایید صلاحیت به منظور انجام به موقع ارزیابی اولیه را شامل گردد.

از این رو شرکتهای بازرسی متقاضی اخذ تایید صلاحیت باید منتظر بوده تا طرح های تایید صلاحیت مرکز و برنامه اجرایی مرکز نسبت به اخذ رویکرد جدید جهت پذیرش درخواست های تایید صلاحیت تغییر نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۴۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

به اطلاع شرکتهای بازرسی متقاضی اخذ خدمات مشاوره استاندارد 17020 می رساند عنوان "گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020" انحصارا متعلق به این مجموعه می باشد و مطابق قوانین ثبت کاهش دادن یا افزایش هر کلمه ای به این عنوان ثبت شده تخلف محسوب شده و قابلیت پیگیری دارد. این گروه مشاور عنوان مذکور را در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور مطابق تصویر زیر به ثبت رسانده است:


 از این رو هرگونه مشابه سازی برند درج شده تخلف بوده و جهت آگاه سازی متقاضیان اخذ خدمات مشاوره یک نمونه تخلف در سو استفاده از برند ثبت شده معرفی می گردد و لازم بوده عنوان شود این گروه مشاور هیچ گونه ارتباطی با افراد مدعی ارائه این خدمات ندارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

همان طور که می دانید شرکتهای بازرسی فعال در حوزه بازرسی فنی که توانایی ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ملی گاز را دارند می توانند در یکی از حوزه های 1-بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب، 2- بازرسی کنترل خوردگی، 3- بازرسی مخازن تحت فشار به عنوان شرکت بازرسی فنی شخص ثالث مورد تایید شرکت ملی گاز در فهرست مربوطه حضور یابند.

یکی از الزامات اساسی برای ورود به این فهرست داشتن سیستم مدیریت بازرسی براساس استاندارد 17020 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران زیر مجموعه سازمان ملی استاندارد می باشد. این گروه مشاور آماده می باشد به شرکتهای بازرسی فنی در حوزه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب خدمات مشاوره جهت اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید. 

لینک مدارک مورد نیاز جهت ورود به فهرست شرکت ملی گاز/////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

شرکتهای بازرسی که خواهان فعالیت در حوزه بازرسی کنترل خوردگی بوده باید مطابق حوزه فعالیت خود حداقل براساس یکی از استاندارد های فهرست زیر آمادگی خود را جهت انجام ارزیابی نهاد اعتبار دهنده ملی اعلام نمایند. جهت اطلاع از کدهای استانداردی NACE به لیست زیر مراجعه نمایید:

NACE Standards

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

یک نهاد حقوقی که می خواهد به عنوان یک شرکت بازرسی فنی تایید صلاحیت شده فعالیت نماید باید دارای چندین ویژگی بوده تا بتواند نسبت به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت 17020 در حوزه فنی مورد نظر اقدام نماید:

1- از نظر حقوقی شرکت بازرسی فنی باید مستقل بوده و جز شرکتهای بازرسی نوع الف باشد،

2- تیم فنی یا پوسته اولیه شرکت کاملا اشراف به زمینه بازرسی فنی داشته و از نظر نحوه انجام فعالیت بازرسی مسلط به امور مربوطه باشند،

3- تجهیزات بازرسی کافی و مناسب در اختیار داشته باشند،

4- یک سیستم مدیریت بازرسی براساس استاندارد 17020 طرح ریزی و پیاده سازی نموده تا بتوانند اثبات نمایند که هم الزامات استاندارد 17020 را بخوبی درک نموده و هم فرآیند بازرسی فنی براساس این سیستم مدیریت انجام می گیرد.

شاید اکثر شرکتهای بازرسی متقاضی اخذ تایید صلاحیت بتوانند موارد ذکر شده بندهای 1، 2 و 3 را فراهم نمایند اما به طور حتم برای برآورده کردن بند 4 نیازمند استفاده از خدمات یک مشاور متخصص جهت طراحی و پیاده سازی الزامات استاندارد 17020 می باشند. این گروه مشاور با توجه به سوابق مثبت و تجربه کاری کافی و موفق خود، آمادگی دارد تا به شرکتهای بازرسی فنی جهت براورده ساختن الزام ذکر شده در بند 4 مشاوره ارائه نماید. خدمات مشاوره ما در کل کشور قابل استفاده می باشد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۱
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

برای حصول اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسوها، لازم است آسانسورهای فعال ، سالیانه توسط شرکت های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

پیمان پیرایش، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی با اعلام این مطلب گفت: فرآیند بازرسی فنی آسانسور و بازرسی ادواری، فقط از طریق ثبت درخواست در سامانه ملی مدیریت بازرسی آسانسور در سطح کشور انجام می شود و در این راستا لازم است، مالکان ، مدیران ساختمان و کاربران آسانسور از معتبر بودن گواهینامه بازرسی آسانسور اطمینان حاصل کنند.

وی در همین زمینه اظهار داشت: کاربران آسانسور می توانند با ارسال شناسه ملی 10 رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه 10001517 از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

پیرایش تاکید کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور است.

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
سلام علیکم  
احتراما در پی تصمیمات متخذه در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارتباط با طرح های تایید صلاحیت نهادهای بازرسی، برخی موارد جهت اطلاع عمومی و رعایت نکات مربوطه اعلام می شود.
1- کلیه نهادهای بازرسی تایید صلاحیت شده  و متقاضی تایید صلاحیت لازم است حداقل 2 ماه قبل از هرگونه تغییر در ترکیب پرسنل کلیدی از جمله مدیر فنی(موضوع بند 5-2-5 استاندارد ایران 17020)  و مدیر تضمین کیفیت(موضوع بند 8-2-3 استاندارد ایران 17020) و اعضای تصمیم گیر همچون مجموعه مدیریت ارشد، اعضای هیات مدیره و سهامداران، این  موضوع را قبل از اعمال و با در نظر گرفتن چارچوبهای سیستماتیک لازم برای تغییر پرسنل کلیدی از جمله اعلام اسامی و مشخصات افراد جایگزین و نحوه انتخاب و اختیار دهی به آنها(موضوع بند 6-1-5 استاندارد ایران17020) به این مرکز منعکس نموده و  پس از اعلام نظر این مرکز در خصوص اعمال یا عدم اعمال تغییرات، اقدامات لازم را بعمل آورند.
2- در مورد نهادهای بازرسی آسانسور تایید صلاحیت شده و متقاضی تایید صلاحیت لازم است علاوه بر رعایت آن بخش از شرایط احراز که مربوط به تحصیلات پرسنل کلیدی (بازرس و مدیر فنی) می باشد و سال گذشته به اطلاع عموم رسیده است، در مورد آیتم تجربه نیز دو مورد زیر را به عنوان یک الزام در نظر بگیرند:( این الزام برای آن دسته از نهادهای بازرسی آسانسور تایید صلاحیت شده و متقاضی تایید صلاحیت که ارزیابی در محل آنها تا تاریخ 1 مرداد ماه 1396  انجام نشده است، اِعمال خواهد شد.)  
الف) مدیر فنی بازرسی آسانسور   (موضوع بند 5-2-5 استاندارد ایران 17020) : حداقل 2 سال تجربه مرتبط با بازرسی آسانسورکه  مستند و قابل اثبات باشد.  
ب) بازرس آسانسور     (موضوع بند6-1-1 استاندارد ایران 17020): حداقل 3 ماه تجربه مرتبط بازرسی آسانسور که مستند و قابل اثبات باشد.   تجربه بازرس  می تواند در قالب انجام یک دوره زمانی کارورزی بدست آید.(موضوع بند 6-1-6 استاندارد ایران 17020)


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۲۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020