مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۲۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

چهارمین نشست کمیته تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی دوشنبه 24 آبان در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران برگزار شد.

علیرضا خاکی فیروز، رییس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با اعلام این مطلب، گفت: در این نشست گزارش ها و توصیه های تیم هایارزیابی مرکز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و در نهایت با صدور گواهینامه برای دو شرکت بازرسی در دامنه ی بازرسی تعیین معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی بر ، جرثقیل های موبایل سقفی برجی و لیفتراک ، تجدید گواهینامه برای سه شرکت بازرسی در زمینه بازرسی کالا ، تایید نوع خودرو ، ماشین آلات راهسازی و کشاورزی ، جرثقیل های موبایل سقفی برجی و لیفتراک و آسانسور برقی و تمدید گواهینامه برای یک شرکت بازرسی در دامنه آسانسور برقی موافقت به عمل آمد.

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

دوره آموزشی بازرسی جایگاه های CNG در سال 1395 با همکاری پژوهشگاه استاندارد و شرکت گروه صنعتی هوایار با حضور بیش از 50 نفر از بازرسان شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده و متقاضی دریافت مجوزهای لازم  روز یکشنبه 23 آبان در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد
پریچهر قزلباش ، مدیرکل نظارت براجرای استاندارد معیارهای مصرف انرژی و محیط زیست با بیان اینکه این دوره در ادامه 14 دوره ای است که از سال 92 تا کنون در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شده گفت : اجرای سایر دوره های آموزشی تخصصی در این زمینه  پایان سال انجام می شود

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۳:۵۰
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

یکی از راههای پایش و بررسی استقرار و پیاده سازی درست الزامات استاندارد 17020 در شرکتهای بازرسی انجام ممیزی داخلی نظام مند در این شرکتهاست. اصولاً همه شرکتها براساس روش اجرایی ممیزی داخلی خود، انجام ممیزی داخلی سالیانه را برای خود الزام نموده اند اما ممکن است بنا به دلایل مختلف از انجام ممیزی داخلی بازمانده یا آن را به درستی به انجام نرسانند.

نهاد اعتبار دهنده ملی طی دوره سه ساله گواهی تایید صلاحیت صادره از شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده، انتظار دارد تا در زمان ارزیابی تجدید حداقل سه سابقه از انجام ممیزی داخلی برگذار شده طی سنوات گذشته را ارائه نمایند که این خود نشان از پویایی شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده می باشد. ممیزی داخلی نیز می تواند یا با بکار گیری نیروهای متخصص داخلی شرکت یا با بکار گیری ممیز شخص ثالث(مستقل) انجام پذیرد.

این گروه مشاور آمادگی ارائه خدمات ممیزی داخلی به کلیه شرکتهای بازرسی در سراسر کشور را دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۸:۵۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

فهرست تعرفه های مصوب بازرسی معیار مصرف انرژی در فرآیندها و سامانه های انرژی بر اعلامی از طرف سازمان ملی استاندارد به شرح ذیل می باشد:

لیست تعرفه براساس استاندارد/////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
  • فهرست شرکتهای بازرسی فنی انرژی تایید صلاحیت شده توسط مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به شرح ذیل می باشند.

  • لینک دسترسی به لیست شرکتها////

  • این گروه مشاور آماده ارائه خدمات مشاوره جهت اخذ تایید صلاحیت 17020 شرکتهای بازرسی فنی در حوزه انرژی می باشد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09212208964 تماس بگیرید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۴۱
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

به شرکتهای بازرسی که خواهان اخذ گواهینامه تایید صلاحیت از نهاد اعتبار دهنده ملی هستند و منتظر انجام ارزیابی از دفتر مرکزی می باشد، پیشنهاد می گردد قبل از انجام ارزیابی با استفاده از یک ارزیاب مستقل(شخص ثالث) سیستم مدیریت بازرسی خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده تا طی فرآیند پیش ارزیابی با اشکالات سیستم مدیریت بازرسی خود آشنا شده و در زمان مناسبی که تا انجام ارزیابی اصلی باقی مانده است، نسبت به رفع عدم انطباقهای موجود در سیستم مدیریت بازرسی اقدام نمایند.

ارزیابان باسابقه و متخصص این گروه مشاور به شرکتهای بازرسی خواهان انجام فرآیند پیش ارزیابی، اطمینان خاطر می دهند که با انجام  پیش ارزیابی مناسب و حرفه ای ایرادات موجود در سیستم مدیریت بازرسی را کشف و راهکار مناسب جهت رفع عدم انطباقهای سیستم مدیریت بازرسی را پیشنهاد نمایند.

نتیجه انجام پیش ارزیابی برای شرکتهای بازرسی فنی:

1- کسب آمادگی مناسب جهت انجام ارزیابی اصلی توسط نهاد اعتبار دهنده،

2- اطمینان خاطر از استقرار و پیاده سازی کلیه الزامات استاندارد 17020،

3- کشف عدم انطباقهای احتمالی پیش از شروع ارزیابی تایید صلاحیت توسط نهاد اعتبار دهنده،

4- مواجهه با کمترین تعداد عدم انطباق ارزیابی اصلی توسط نهاد اعتبار دهنده،

5-  دریافت گزارش مبسوط از نحوه برآورده سازی الزامات استاندارد شامل نقاط مثبت، فرصتهای بهبود سیستم استقرار یافته.

6-صرفه جویی در هزینه های مربوط به ارزیابی های مجدد توسط نهاد اعتبار دهنده،

جهت کسب اطلاع از نحوه انجام پیش ارزیابی با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

قابل توجه کلیه تولید کنندگان کالای در ایران:

·         آیا کالای تولیدی شما دارای مجوز درج  علامت استاندارد می باشد؟

·         آیا به فکر اطمینان دادن به مصرف کننده جهت استاندارد بودن کالای تولیدی خود می باشید؟

·         آیا می خواهید برند خود را به عنوان یک برند استاندارد در بازار رقابت مطرح نمایید؟

·         آیا کالای تولیدی شما به عنوان یک کالای استاندارد شناخته می شود؟

گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از نیروی متخصص و فعال خود در کمترین زمان ممکن با ارائه راهکار مناسب جهت اخذ مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد در خدمت شماست.

با بهره گیری از خدمات تخصصی این گروه مشاور، شما بیش از پیش در رسیدن به اهداف متعالی در نظر گرفته در واحد تولیدی تان موفق خواهید بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۶
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

 عدم انطباقهای اعلامی از سوی نهاد اعتبار دهنده شامل یکی از دو نوع عدم انطباق ذیل می باشد:

عدم انطباق جزئی

به آن دسته از عدم انطباق ها اطلاق می شود که با عث ایحاد وقفه در عملکرد سیستم مدیریت بازرسی یا عدم اطمینان به تحت کنترل بودن فرآیند ها  نمی شود ، ولی ممکن است باعث ایجاد  انحراف یا خطا در بخشی از سیستم مدیریت سازمان می شود.

عدم انطباق مهم

این عدم انطباق باعث ایجاد وقفه یا خرابی عمده در اجرای سیستم مدیریت بازرسی می شود .

معمولا عدم انطباق عمده در یکی از حالتهای زیر رخ می دهد :

·         یک بند یا الزام از استاندارد اجرا نشود .

·         تعدادی عدم انطباق جزیی برای یک الزام از استاندارد که با هم باعث ایجاد عدم انطباق عمده می شوند .

·         هر عدم انطباقی که منتج به احتمال ارائه خدمت نامنطبق شود ، بعنوان یک عدم انطباق عمده شناخته می گردد .

این گروه مشاور آمادگی ارائه خدمات مشاوره به شرکتهای بازرسی فنی که با عدم انطباق های جزئی و مهم در ارزیابی از دفتر مرکزی مواجه شده اند؛ می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

در راستای اجرای بند 4-5 تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان تهران، به شماره 25718 مورخ 1395/7/13 با موضوع : مصالح، فرآورده ها و تجهیزات ساختمانی مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدینوسیله از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دارای پروانه کارشناسی استاندارد و یا سوابق حرفه ای و تخصصی قابل توجه مرتبط با هر یک از مصالح، فرآورده ها و تجهیزات 94 گانه مشمول استاندارد اجباری در حوزه صنعت ساختمان دعوت به عمل می‌آید تا ضمن مراجعه به لینک ذیل نسبت به تکمیل اطلاعات مشخص شده اقدام نمایند.

بدیهی است؛ هرگونه استفاده از توانائی و ظرفیت اعضای شناسائی شده مطابق برنامه های مصوب کمیته استاندارد در طول مدت تفاهم نامه همکاری و با هماهنگی اعضا خواهد گرفت.

لینک خبر/////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۶
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام : صدور گواهی ایمنی وکیفیت آسانسور توسط شرکتهای بازرسی فنی تاییدصلاحیت شده انجام وتاییدیه های گواهی ایمنی وکیفیت با اعتبار یک ساله از سوی این اداره کل صادر می شود.
بر اساس این گزارش ، آسانسورها در زمان بهره برداری توسط نصابان مجاز سرویس ونگهداری مستمر ماهیانه می شوند وبه منظور حصول اطمینان از برقراری شرایط استاندارد به صورت سالیانه توسط شرکتهای بازرسی فنی تایید صلاحیت شده مورد بازرسی ادواری قرار می گیرند و درصورت عدم انجام سرویس ونگهداری مستمر وبازرسی سالیانه، مسئولیت مستقیم حوادث وسوانح احتمالی بر عهده ساکنان است .
گفتنی است ، به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی،  همه دستگاه های اجرایی و مسئولان و متولیان اماکن عمومی استان باید در صورت وجود آسانسور در ساختمان اداری، مراکز تجاری، بیمارستان ها و اماکن عمومی، با جدی گرفتن این موضوع نسبت به دریافت گواهینامه بازرسی آسانسور اقدام کنند و  برابر قوانین و مقررات مربوطه، در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر، عدم دریافت گواهینامه ایمنی و انجام ندادن بازرسی ادواری سالیانه، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور است .
همچنین ثبت درخواست بازرسی ادواری از طریق نشانی www.Lift.isiri.gov.ir ، گزینه "فرم درخواست بازرسی ادواری توسط شرکت های فروشنده آسانسور که دارای پروانه طراحی و مونتاژ معتبر از سازمان صنعت ، معدن و تجارت هستند"، امکان پذیر است . 

لینک خبر////
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۱
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020