مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)

ارائه کلیه خدمات مشاوره استقرار الزامات استاندارد 17020، آموزش الزامات استاندارد 17020، ممیزی داخلی براساس استاندارد 17020 به منظور اخذ گواهینامه تایید صلاحیت برای کلیه دامنه شمول های مورد درخواست شرکتهای بازرسی فنی براساس استاندارد ISO/IEC 17020 :2012 (به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09126886382 تماس بگیرید).

مشاوره اخذ گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای بازرسی فنی (مشاوره 17020)
گروه مشاوران تخصصی استاندراد 17020 با بهره گیری از تجارب ارزنده جمعی از اعضاء تدوین کننده استاندارد ملی ایران ایزو آی ای سی 17020:1392 در راستای توسعه استقرار استاندارد گرد هم آمده تا با ارائه تجارب اعضاء خود به شرکتهای متقاضی، زمینه پیشرفت و تعالی و افزایش حضور در بازار کار را برای آنان به ارمغان آورند. خدمات قابل ارائه توسط این گروه به شرح زیر می باشد:
- آموزش و مشاوره در راستای ایجاد توانمند سازی شرکت جهت طراحی سیستم مدیریت بازرسی مطابق با نیاز، فرآیند و نوع فعالیت بازرسی شرکت،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه انجام مستندسازی ها مطابق الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه اجرای سیستم مدیریت بازرسی براساس ISO/IEC17020:2012،
- آموزش و مشاوره جهت نحوه ایجاد سوابق مرتبط با مستندسازی های انجام شده براساس ISO/IEC17020:2012،
زمینه های ارائه خدمات آموزش و مشاوره این گروه در تمامی حوزه های دامنه فعالیت شرکتهای بازرسی می باشد که به طور اختصار برخی از آنها به شرح ذیل ذکر می گردد:
1- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جوش و آزمونهای غیر مخرب (NDT) سازه های فلزی ساختمانی و صنعتی،
2- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی مخازن تحت فشار،
3- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جرثقیل ها،
4- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری مخازن CNG،
5- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی ادواری خودرو های گازسوز CNG،
6- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی جایگاههای سوختگیری گاز طبیعی فشرده،
7- ارائه خدمات آموزش و مشاوره در راستای استقرار استاندارد ISO/IEC 17020 در زمینه بازرسی آسانسور های برقی براساس استاندارد 6303-1
جهت اطلاع از ارائه هرگونه خدمات لطفا با شماره 09126886382 تماس برقرار نمایید.


(این وبسایت به صورت شخصیت حقیقی اداره شده و هیچ گونه ارتباطی باسازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ندارد.)
آخرین مطالب
بایگانی
مشتریان ما
راه های ارتباطی با ما
ثبت نام آنلاین دوره آموزشی
لینک های اساسی
محبوب ترین مطالب

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

سازمان ملی استاندارد ایران از ابتدای آبان، نظارت خود را  بر شیرهای وارداتی قطع جریان گاز اضافی (فیوزهای گازی) برای نصب خانگی آغاز می کند.
همایون نکونام ، مدیر کل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی با بیان این مطلب گفت : بر اساس مفاد ماده 2 و3 قانون ارتقاء کیفی خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی مصوب 89/3/5 مجلس شورای اسلامی و اتخاذ تدابیر ایمنی برای قطع اتوماتیک جریان گاز در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه از جمله زلزله، ترکیدگی لوله های گاز ساختمانها و همچنین رعایت مبحث هفدهم مقررات ملی ساختمان ، شیرهای وارداتی قطع جریان گاز اضافی (فیوزهای گازی) برای نصب خانگی با شماره تعرفه گمرگی 84818090 و دارای استاندارد ملی ایران به شماره 9526 از تاریخ 95/8/1 مشمول استاندارد اجباری است.
نکونام تاکید کرد : این سازمان بر کالای مذکور که از تاریخ 95/8/1در گمرکات کشور اظهار می شود ،  نظارت دارد و در صورت انطباق با استاندارد مربوطه اجازه ورود به داخل کشور را خواهد داشت.

لینک خبر////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۷
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

هم اکنون شرکتهای بازرسی فنی که به تازگی تاسیس شده اند یا به عنوان شرکتهای بازرسی فعال در یک یا چند حوزه محدود فعالیت می نمایند تمایل دارند که از طریق بکار گیری خدمات مشاوره نسبت به اخذ تایید صلاحیت در حوزه یا حوزه های جدید اقدام نموده یا دامنه فعالیت فعلی خود را گسترش دهند. از این رو لازم بوده شرکتهای بازرسی متقاضی استفاده از خدمات مشاور دقت کافی را  در این خصوص به خرج دهند تا نسبت به انتخاب مشاور حرفه ای اقدام کرده که بتواند با ارائه راهکارهای مناسب از طریق اشراف اطلاعاتی نسبت به مراحل اخذ تایید صلاحیت و نحوه براورده سازی الزامات استاندارد مرجع، این مهم را برای شرکت به ارمغان آورد. 

آیتم های لازم جهت انتخاب مشاور حرفه ای استاندارد 17020 از دید این گروه مشاور:

1- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 3 مورد پروژه مشاوره استقرار سیستم مدیریت بازرسی به اتمام رسیده موفق،

2- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 5 مورد دوره آموزشی برگزار شده آموزش الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،

3- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 10 مورد انجام ممیزی/ارزیابی شرکتهای بازرسی فنی،

در واقع یک مشاور حرفه باید هم جایگاه ممیز/ارزیاب شرکتهای بازرسی، هم جایگاه مدرس آموزش الزامات استاندارد 17020 و  هم جایگاه مسئول تضمین کیفیت یک شرکت بازرسی را درک کرده باشد تا با بکار گیری هر سه وجه عنوان شده بهترین مسیر را به شرکت بازرسی خواهان خدمات مشاوره ارائه نماید. 

به شرکتهای بازرسی فنی اطمینان داده می شود در صورت استفاده از خدمات مشاوره این گروه مشاور جهت استقرار الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012 با خاطری آسوده به اهداف تعیین شده خود خواهند رسید. جهت اطلاع از نحوه ارائه خدمات با شماره 09126886382 تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

یره پیروزبخت در نشستی خبری به مناسبت روز جهانی استاندارد گفت: تاکنون ۳۰ هزار استاندارد ملی را تدوین کردیم که از این تعداد ۱۱ هزار استاندارد در ۳ سال اخیر تدوین شده است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، این موضوع را نشانگر عزم جدی سازمان در تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی مدیران دانست و گفت: استانداردهای تدوین شده باید به مرحله اجرا و عمل برسد که بیشتر اجرا را به ذینفعان واقعی می سپاریم که تا امروز حدود ۲۷ هزار پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر کردیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه سطح بازرسی های ما در سال های اخیر با توجه به تنگناهای مالی ادامه داشته است، گفت: در ۳ سال اخیر، یک‌ میلیون بازرسی از سطح بازار داشتیم که بازرسی از واحدهای صنفی به منظور دفاع از حقوق مصرف‌کننده گان انجام گرفته است.
پیروزبخت با اشاره به اینکه بازرسی از ایستگاه های CNG را آغاز کرده ایم، ادامه داد: در سال های گذشته توجه زیادی به این موضوع نشده بود، اما ما بازرسی ها را آغاز کردیم و متوجه شدیم که این ایستگاه ها وضعیت مناسبی ندارند.
وی افزود: بازرسی ها از حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد CNG انجام شده و اخطارهایی را به آنها دادیم و حتی ۱۰۰ واحد CNG را تعطیل کردیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به ضرورت بازبینی کپسول های CNG در خودروها اظهار کرد: به دلیل اینکه این فرآیند مرتبط با مردم است و خودروها مالک شخصی دارند، از خودروهای دولتی آغاز کردیم.
وی ادامه داد: دو میلیون و ۶۵۰ هزار شیر و سیلندر گاز مایع را بازسازی و نوسازی کردیم، همچنین در بخش مصالح ساختمانی و مواد غذایی هم توجه جدی داشتیم.
وی در خصوص استاندارد خودروها ادامه داد: ما هنوز در حال بررسی محصولات قدیمی هستیم، اما در قراردادهای جدید خودروسازان با شرکت های خارجی اعلام کردیم که باید منطبق با استانداردهای ما باشد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به اینکه در حال رایزنی با خودروسازان در این رابطه هستیم، اظهار داشت: استانداردهای ما بیشتر مرتبط با استانداردهای اروپایی است، بنابراین باید بررسی کنیم که آیا استانداردها به‌روز بوده اند یا نه.
نیره پیروزبخت با بیان این‌که استاندارد یورو ۵ هنوز اجباری نشده است، درباره بازنگری استانداردهایی یورویی و افزایش تعداد آنها، اظهار کرد: خودروهایی که از گذشته تولید می‌شده‌اند مورد نظارت قرار می‌گیرد تا بتواند استانداردهای جدید را کسب کند و در مورد قراردادهای جدید خودرویی که با کشورهای خارجی امضاء می‌شود هم مشکلی نخواهیم داشت.
وی افزود: با توجه به این‌که اغلب این قراردادها با خودروسازان اروپایی است و استانداردهای اروپا با استانداردهای ایران مطابقت دارد، انطباق خودروهای تولید شده با استاندارد ایران به صورت بندی نانوشته در این قراردادها وجود دارد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این‌که در دنیا بیش از ۲۰۰ برند حلال از سوی بخش‌های خصوصی تولید و صادر می‌شود که نظارتی بر آنها نیست، اظهار کرد: این موضوع دغدغه‌ای را برای کشورهای اسلامی به وجود آورد که سازمان استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی را تشکیل دهند که تاکنون کار تدوین استانداردها انجام شده و پس از آن بحث اجرای استاندارد است که در دستور کار قرار دارد.
پیروزبخت در ادامه با اشاره به بحث حلال افزود : قرار است در آینده به جای ۲۰۰ برند تنها یک برند حلال داشته باشیم که همه تولیدکننده‌ها در دنیا براساس آن برند تولید کنند.
وی با بیان این‌که سه پروانه غذای حلال در هفته گذشته در قزوین، قم و اصفهان به عنوان اولین پروانه‌ها صادر شده است، ادامه داد: احتمالا امروز چهارمین پروانه در مشهد مقدس صادر می‌شود که این پروانه‌ها مربوط به کشتارگاه‌های مرغ است و به زودی در خصوص دام، زعفران و پسته نیز صادر می‌شود.
وی با اشاره به امضای موافقت‌نامه‌های چند جانبه برای اعتبار گواهی‌نامه‌های استاندارد در سایر کشورها، بیان کرد: در اولین اقدام موفق شدیم موافقت‌نامه‌های چند جانبه با کشورهای عضو PAC را امضاء کنیم که براساس آن گواهی‌نامه‌های ما در ۳۲ کشور جهان معتبر است.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص استفاده از روغن پالم در مواد غذایی با توجه به افزایش واردات پالم نیز گفت: میزان واردات به عهده سازمان تنظیم بازار است، اما زمانی که  وارد شود بررسی کیفی آن به عهده ماست.
به گفته پیروزبخت محصولات لبنی باید چربی حیوانی داشته باشد و حتی اگر از بهترین نوع روغن نباتی در آنها استفاده شود به غیر از مواردی که استاندارد اجازه داده تقلب است؛ بنابراین موضوعی در خصوص استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی وجود ندارد.

لینک خبر /////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

همزمان با گستردگی تعاملات انسانی و رشد فناوری­های اطلاعاتی و ارتباطی همکاری­های اقتصادی و مبادلات تجاری میان کشورها در جهان امروز بیش از پیش گسترش یافته و در شرایط دوران پسا برجام، جمهوری اسلامی ایران در حوزه­های تولید و خدمات خواستار سهم اصلی و واقعی خود در این ارتباطات جهانی است.

یکی از مهمترین منازعات جمهوری اسلامی ایران با دنیای غرب بر سر عدم اعتماد بین مردم مسلمان و سران کشورهای غربی به ویژه مسئولان دولت آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بوده است. " اعتماد" مفهومی است که در صورت بروز و حدوث میان دولت­ها و ملت­ها، زمینه­ساز ارتباطات موثر و تعاملات نتیجه بخش خواهد بود.

شعار امسال روز جهانی استاندارد "استانداردها اعتماد سازند" تنها در سایه تفاسیر مشترک درباره طرف­های یک ارتباط یا داد و ستد در تجارت سودمند و بهره­برداری از منابع در تجارت بین­المللی، امکان پذیر است.

استانداردها از منازعات پرهیز می­کنند و برای ایجاد اعتماد به یکنواختی و هماهنگی در مقررات برای ایجاد توافق، بستر سازی می نمایند.

سازمان ملی استاندارد ایران با تفسیر روشنی که از اعتمادسازی در عرصه داخلی و بین المللی دارد. در طرح تحول نوین استانداردسازی و به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تمام توان خود را برای ایجاد زبان مشترک در جهادی ملی به کار خواهد بست و در این راه هماهنگ و همقدم با دیگر خدمتگزاران دولتی و بخش خصوصی و با توکل به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم برای کسب موفقیت­های ملی وبین المللی و افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات تولید داخل و ایجاد اعتماد ملی و بین المللی گام های مستحکم­تری را برخواهد داشت.

در این راه روز جهانی استاندارد را در کنار خانواده بزرگ استاندارد گرامی می داریم.


نیره پیروزبخت

24 مهر 1395

لینک خبر/////

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۹
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

اعتبار داشتن سیستم اندازه‌گیری‌های مرکز اندازه گیری سازمان استاندارد در بیش از ۱۰۰ کشور جهان موضوعی بود که رئیس این مرکز آن را اعلام کرد.
خسرو معدنی پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که مرکز اندازه شناسی سازمان استاندارد یکی از پایه‌های اصلی سازمان ملی استاندارد است، گفت: بهمن سال گذشته تفاهم نامه بسیار مهمی بین جمهوری اسلامی ایران و دفتر بین المللی اوزان و مقیاس ها (BIPM) امضا شد که مطابق آن نتایج اندازه گیری و سنجش جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد تایید قرار می‌گیرد و این تایید اندازه گیری در صورتی است که در هر یک از حوزه‌های خاص اندازه گیری به تجهیزات و دقت‌های مورد نظر دست پیدا کنیم.
وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که در آن نقشه اجرایی همکاری میان ایران و ترکیه به امضا رسید، اظهار کرد: پیرو تفاهم‌نامه‌ای که در فروردین گذشته با حضور روسای جمهور ایران و ترکیه داشتیم، در چند روز اخیر برنامه اجرایی بین ایران و ترکیه را تدوین کردیم و بعد از آمادگی به امضا رسید که امیدواریم با توجه به مولفه‌هایی که از نظر جغرافیایی، فرهنگی، فناوری و علمی داریم بتوانیم روابط خوبی را در این زمینه پایه‌گذاری کنیم.
رئیس سازمن اندازه شناسی کشور در این باره ادامه داد: برنامه همکاری با ترکیه از سال گذشته آغاز شد و حتی در موضوعاتی مانند کالیبراسیون ها، مقایسه های متقابل و همکاری های علمی فنی در بحث آموزش هم پیش از این اقداماتی صورت گرفته است که در آینده آن را گسترش خواهیم داد.
معدنی پور با اشاره به جایگاه مرکز اندازه شناسی آن اظهار کرد: مرکز اندازه شناسی به عنوان نقطه اتصال سیستم اندازه گیری ایران سیستم اندازه گیری جهانی است و این جزو وظایف حاکمیتی این مرکز است تا مقایسه‌های بین اندازه گیری ایران و دنیا را برقرار کرده و اعتماد متقابل را در موضوع نتایج اندازه گیری و دقت اندازه گیری در داخل حاصل کند. کاری که انجام می‌دهیم این است که بتوانیم هرچه بیشتر توانمندی‌های تکنیکی مرکز را که منتج به بالا رفتن توانایی کل کشور در حوزه اندازه گیری می شود بالا و بالاتر ببریم.
 
تاثیر برجام در توسعه اندازه‌شناسی
 
وی در ادامه با بیان این که گسترش استفاده از تجربیات خارجی این علم را گسترش می‌دهد، عنوان کرد: بعد از برجام سطح ارتباطات بین المللی بالا تر رفته و توانستیم علاوه بر ترکیه با هلند و مرکز ملی اندازه شناسی آلمان (PTB) به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز اندازه شناسی دنیا ارتباطات خوبی بگیریم و در مجموع سعی‌مان این است که با حضور در مجامع بین‌المللی توانمندی‌های خود را بالاتر ببریم و امیدوار هستیم بتوانیم با برقراری ارتباط با این کشورها و استفاده از تجربیات آن‌ها توان علمی و تکنیکی خود را نیز ارتقا دهیم.
رئیس مرکز اندازه شناسی در خصوص استفاده از توان علمی داخلی ادامه داد: دانش اندازه شناسی تا ۷۰ درصد متکی به نیروی انسانی است و مبتنی بر علم و دانش و فقط ۳۰ درصد آن مبتنی بر فناوری و سخت افزار است. اندازه شناسی در تمام حوزه ها وجود دارد، در شیمی، فیزیک و اکثر علوم موجود و باید گفت که این حوزه دامنه گسترده ای دارد و این می‌طلبد تا از قابلیت‌های علمی دانشجویان و دانشگاهیان نیز استفاده کنیم تا حتی با پذیرش پروژه‌های دکترا و فوق لیسانس تجربیات و کمک‌هایی در این باره کسب کنیم.
وی ادامه داد: بازدیدی همراه با هیات ترکیه‌ای از مرکز، علوم و فنون لیزر داشتیم که از نظر فناوری بسیار سطح بالایی دارد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در عین حال به دنبال عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه، مراکز علمی، ستاد نانو در حوزه نانو مترولوژی و دیگر حوزه‌های دانشگاهی و علمی هستیم تا بتوانیم از پتانسیل اساتید دانشگاه و دانشجویان داخلی استفاده کنیم.

لینک  خبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۵ ، ۰۸:۴۳
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

آسانسور تمامی ساختمانهای دستگاههای اجرایی استان تهران توسط اداره کل استاندارد استان تهران بازرسی می شود.

سومین نشست شورای اداری استان تهران در سال جاری ، عصر روز سه شنبه 13 مهر در تالار وحدت به ریاست استاندار تهران و با حضور مرتضی بانک معاون هماهنگی رئیس جمهور، رئیس سازمان استاندارد ایران و سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران برگزار شد .

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل : در این نشست پس از سخنرانی رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، استاندار تهران مصوب کرد که آسانسور ساختمان های تمامی دستگاههای اجرایی این استان توسط اداره کل استاندارد استان تهران مورد بازرسی قرار گیرد.

گفتنی است ، در این نشست که نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تهران و فرمانداران شهرستان های استان تهران نیز حضور داشتند.

لینک خبر/////


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۴
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان : وحید مرندی مقدم ، معاون نظارت بر اجرای استاندارد با تاکید بر اینکه درسال گذشته آسانسوربیش از دو هزار سازمان دولتی،  مجتمع مسکونی ، وزارتخانه ها و اماکن عمومی به صورت رندوم  توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازدید قرار گرفت که 99.7 درصد آنها غیر استاندارد و فقط 3 دهم درصد این آسانسورها استاندارد بود گفت :آسانسورها باید بر اساس مولفه های اعلام شده سازمان ملی استاندارد ایران و طبق دستور العمل لازم نصب و مورد استفاده قرار گیرند که بی توجهی به این موضوع خطر  آفرین است و بر این اساس، نامه ای برای وزارتخانه ها و سازمان ها ارسال و اخطاریه های لازم داده شد.
وی افزود :سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع ،به ادارات کل استاندارد استانها اعلام کرده است که بر آسانسور سازمان ها و ساختمان های عمومی نظارت و کنترل لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده آسانسورهای غیر استاندارد نسبت به پلمپ آنها  اقدام کنند.
معاون نظارت بر اجرای استاندارد گفت : سازمان ملی استاندارد ایران در نظارت بر آسانسورهای ساختمانها و مجتمع  های مسکونی با  مشکلاتی مواجه است و برای بررسی وضعیت این  آسانسورها باید حکم مراجع  قضایی اخذ و برای رفع این مشکل نیز یشنهاداتی  به دولت ارائه شد که درصورت تایید، این واحدها نیز ملزم به رعایت استاندارد آسانسورها  خواهند شد .
مرندی مقدم خاطرنشان کرد: آسانسورهایی که قبل از سال 84 نصب ، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته اند بدون نظارت سازمان ملی استاندارد ایران است و از سال 84  نظارت جدی در این بخش در دستور کار گرفته است  و در سالهای اخیر پس از بازرسی های صورت گرفته توسط شرکت های بازرسی آسانسور ، بطور نامحسوس مجددا" این آسانسورها توسط کارشناسان سازمان برای اطمینان مورد بازرسی قرار می گیرند تا از ایمنی و کیفیت آنها اطمینان حاصل شود .

لینک خبر/////

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۵
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۸:۴۲
گروه مشاوران تخصصی استاندارد 17020